Właśnie czytasz
Ciekawostki, Fantastyka, Nonsensowne wpisy, soliloquia, Twórczość

„Ektenia” nominowana do Nautilusa

Tak się złożyło, że prawie wszystkie nagrody fantastyczne zostały już w tym roku rozdane, ale Nautilus jeszcze nie. No i wychodzi na to, że Ektenia została nominowana.

nautilus

Oto i pełna lista nominacji:

Powieść:
Dobrzyńska Luiza – „Dzieci planety Ziemia”
Piskorski Krzysztof – „Cienioryt”
Sapkowski Andrzej – „Sezon Burz”
Strzeszewski Emil – „Ektenia”
Zbierzchowski Cezary – „Holocaust F”

Opowiadanie:
Ciećwierz Paweł – „Blues Roberta Johnsona”
Dębski Rafał – „Dymy wśród gwiazd”
Małecki Jakub – „Sztuka w zaścianku”
Pilipiuk Andrzej – „Miód Umarłych”
Pilipiuk Andrzej – „Śmierć pełna tajemnic”
Szyda Wojciech – „Popiołun”

Nie mam zamiaru namawiać Was do głosowania, tym bardziej, że trzeba wysłać smsa i to kosztuje (niewiele, ale jednak), a ja bym wolał, żebyście zamiast tego kupili i przeczytali Ektenię. A potem kupili i przeczytali Ród. Nie jestem łowcą nagród. Odnotowuję to tylko z kronikarskiego obowiązku.

A zresztą regulamin w punkcie 2.13 mówi, iż „Każdy Czytelnik ma prawo do oddania dowolnej liczby głosów w każdym z etapów”. Dla mnie sens takowego głosowania jest żaden. Mógłbym sam na siebie wysłać około 30 smsów (akurat mam troszku pieniążka na karcie, którą używam wyłącznie do netu w tablecie), tylko po co? Nie wyślę więc ani jednego. Nie posądzam dodatkowo, aby ktokolwiek z nominowanych to zrobił, bo zależy nam na rzetelnych wynikach, aczkolwiek nie mam złudzeń, że znajdzie się „dobra dusza”, która nie będzie miała oporów, by wynik zafałszować.

Jednak na pewno wielką przyjemność bym miał, gdybyście chcieli podzielić się swoimi wrażeniami z lektury moich książek. Czy tu, w komentarzu, czy na fejsie, mejlu, w recenzji lub gołębiem pocztowym!

ERRATA: Jako, że przekazano mi, iż ten post może zostać uznany jako zawoalowana prośba o głosy, informuję, iż rezygnuję z nominacji. Miło mi, że na mnie głosowaliście, przepraszam że zawodzę Wasze zaufanie, aczkolwiek nagroda w takim kształcie jest dla mnie nie do zaakceptowania.

About Emil Strzeszewski

Pisarz, redaktor, dziennikarz, social media nędza. Założyciel i były redaktor naczelny e‑zinu „Creatio Fantastica”. Publikował w „Magazynie Fantastycznym”, „Fantastyce - Wydaniu Specjalnym”, „Fantasy & Science Fiction” oraz w antologiach „City 1” i „Rok po końcu świata”. Finalista konkursu Uniwersytetu Jagiellońskiego na tekst literacko-naukowy „Futuronauta”. Debiutował książkowo w wydawnictwie Powergraph steampunkową powieścią „Ektenia”. Powieść „Ród” ukazała się nakładem Genius Creations we wrześniu 2014 roku.

Dyskusja

Brak komentarzy.

Skomentuj

