Właśnie czytasz
Ciekawostki, Fantastyka, Nonsensowne wpisy, Recenzje, soliloquia, Twórczość

Wrażenia z Polconu 2014

Jedną z najmądrzejszych decyzji w moim życiu było wzięcie dnia wolnego po Polconie w Bielsku-Białej. Dzięki temu mogłem pozbierać myśli i przygotować się do powrotu do rzeczywistości.

Pomimo kilku fuck-upów, Polcon 2014 uważam za udany. Miasto było absurdalnie magiczne i pojawienie się w jego krajobrazie uważam za dar od losu. Dawno nie widziałem tak ciasnych, urokliwych uliczek, tak szczerej a jednocześnie eklektycznej architektury oraz knajp, w których zaklinanie czasu udawało się tak doskonale. Dopisało także towarzystwo zapewniające wiele wrażeń. Czułem się cudownie, za co dziękuję!

Co do samego konwentu oraz mojego w nim udziału, to absolutnym zaskoczeniem okazały się tłumy w sali prelekcyjnej o 11:00 godzinie w sobotni poranek. Byłem przekonany, że nikt nie przyjdzie na prelekcję o filozofii w fantastyce (na dodatek w sosie kpiąco-humorystycznym) i spokojnie będę mógł udać się wypić więcej kaw, co szczerze powiedziawszy było mi potrzebne. Ludzie! Byliście genialni i zapewniliście mi większą dawkę energii, niż było to konieczne. Miło było mi Was poznać, mam nadzieję, że nie dałem plamy.

Parę problemów technicznych związanych z premierą Rodu rzutowało na późniejszy punkt programu i z tego nie jestem już tak zadowolony, aczkolwiek nie miałem na to wpływu. Łudzę się jednak, że 22 września, czyli w dniu właściwej premiery, zechcecie spojrzeć na powieść i dodać ją do swoich koszyków.

A teraz parę fotek, które powiedzą więcej niż słowa. Zapraszam.

polcon1

polcon2

polcon3

About Emil Strzeszewski

Pisarz, redaktor, dziennikarz, social media nędza. Założyciel i były redaktor naczelny e‑zinu „Creatio Fantastica”. Publikował w „Magazynie Fantastycznym”, „Fantastyce - Wydaniu Specjalnym”, „Fantasy & Science Fiction” oraz w antologiach „City 1” i „Rok po końcu świata”. Finalista konkursu Uniwersytetu Jagiellońskiego na tekst literacko-naukowy „Futuronauta”. Debiutował książkowo w wydawnictwie Powergraph steampunkową powieścią „Ektenia”. Powieść „Ród” ukazała się nakładem Genius Creations we wrześniu 2014 roku.

Dyskusja

Brak komentarzy.

Skomentuj

