Właśnie czytasz
Ciekawostki, Fantastyka, Horror, Recenzje, soliloquia, Twórczość

Wywiad na Szortalu

Na stronie szortal.com rozmawia ze mną Rafał Sala.

spodenki2

Kiedy zorientowałeś się, że chcesz zostać pisarzem? Czy było to Twoje dziecięce marzenie, a może po prostu z biegiem czasu do tego dorosłeś?

Pisanie istniało dla mnie, odkąd załapałem różnicę między słowem „mam”, a „mama”. Nie wiem, czy to wybrałem, czy mnie wybrało. To jest pytanie o korzenie, a korzeniami zawsze jest czytanie.

Całość pod tym linkiem.

About Emil Strzeszewski

Pisarz, redaktor, dziennikarz, social media nędza. Założyciel i były redaktor naczelny e‑zinu „Creatio Fantastica”. Publikował w „Magazynie Fantastycznym”, „Fantastyce - Wydaniu Specjalnym”, „Fantasy & Science Fiction” oraz w antologiach „City 1” i „Rok po końcu świata”. Finalista konkursu Uniwersytetu Jagiellońskiego na tekst literacko-naukowy „Futuronauta”. Debiutował książkowo w wydawnictwie Powergraph steampunkową powieścią „Ektenia”. Powieść „Ród” ukazała się nakładem Genius Creations we wrześniu 2014 roku.

Dyskusja

Brak komentarzy.

Skomentuj

