Właśnie czytasz
soliloquia

I’m back

Od ostatniego wpisu minęło sporo czasu. Jakoś straciłem serce do blogowania (jakbym je kiedyś posiadał), ale nic to. Pora przetrzeć kurz zalegający na tych wirtualnych półkach i zacząć pisać znowu.

Przejrzałem poprzednie wpisy i kilka razy złapałem się za głowę z okrzykiem „co ja wypisuję!”. No, ale w końcu strona ta to raczej brudnopis, więc nie będę łapał na siłę za gumkę i wycierał, com nabazgrał. Po prostu teraz przyłożę się trochę bardziej.

Z tego powodu małe porządki – blog ma nową oprawę. Chyba nieco bardziej przejrzysta. W każdym razie stara przejadła mi się strasznie, a nie mam wielkich umiejętności administratora i nie wyczaruję nic lepszego niż zwykły szablon, który WordPress oferuje.

Postanowiłem trochę zmienić profil – będę teraz pisał także o moim mieście, o Ostrołęce. Po kilku męczących miesiącach w Olsztynie wróciłem na stare śmiecie i postanowiłem sobie odświeżyć znajomość z Scharfenwiese. Kilka obserwacji już poczyniłem. Na dniach można spodziewać się wpisu o supermarketach w stolicy Kurpii. Dodam również podstronę z moimi pracami (specjalnie nie publikacjami, bo jak się okazuje, nie tylko publikuję). Będzie ona na bieżąco aktualizowana. W środku oprócz listy tego, co jest już dostępne do podziwiania (albo i wręcz przeciwnie…), znajdzie się spis prac oczekujących na wyjście. Jest ich trochę, warto o nich wspomnieć.

W takim razie: do przeczytania wkrótce!

About Emil Strzeszewski

Pisarz, redaktor, dziennikarz, social media nędza. Założyciel i były redaktor naczelny e‑zinu „Creatio Fantastica”. Publikował w „Magazynie Fantastycznym”, „Fantastyce - Wydaniu Specjalnym”, „Fantasy & Science Fiction” oraz w antologiach „City 1” i „Rok po końcu świata”. Finalista konkursu Uniwersytetu Jagiellońskiego na tekst literacko-naukowy „Futuronauta”. Debiutował książkowo w wydawnictwie Powergraph steampunkową powieścią „Ektenia”. Powieść „Ród” ukazała się nakładem Genius Creations we wrześniu 2014 roku.

Dyskusja

Brak komentarzy.

Skomentuj

