Właśnie czytasz
Ciekawostki, Nonsensowne wpisy, soliloquia

Wirtualne przedłużenie męskości

Człowiek jest zwierzęciem, a mężczyzna szczególnie. A ja, jak każdy samiec, potrzebuję czasem pewnych gadżetów, aby udowodnić sobie, że jestem lepszy niż w rzeczywistości. Nie wiem, czy to normalne, wydaje mi się, że tak. W każdym razie niegroźne.

W dniu 10. lutego 2008 roku wirtualna drużyna CKS Orzeł Ostrołęka wywalczyła awans do ósmej ligi piłkarskiego menadżera internetowego Hattrick. Doprowadziłem ich na drugie miejsce w dotychczasowej lidze, do końca walczyłem o pierwsze. Nie udało się, ale i tak jestem dumny, bowiem mój skrzydłowy zdobył tytuł króla strzelców – strzelił 13 bramek (swoją drogą – ostatnio ta trzynastka mnie prześladuje…). Pierwsze miejsce utrzymał Łukasz – menadżer drużyny RedSox Warszawa, na dodatek przyjaciel z wirtualnego boiska. Gratuluję!

A ja udowodniłem sobie, że wykonuję znakomitą, nikomu niepotrzebną robotę! Jak prawdziwy samiec!

Forza CKS! Orły do lotu!

About Emil Strzeszewski

Pisarz, redaktor, dziennikarz, social media nędza. Założyciel i były redaktor naczelny e‑zinu „Creatio Fantastica”. Publikował w „Magazynie Fantastycznym”, „Fantastyce - Wydaniu Specjalnym”, „Fantasy & Science Fiction” oraz w antologiach „City 1” i „Rok po końcu świata”. Finalista konkursu Uniwersytetu Jagiellońskiego na tekst literacko-naukowy „Futuronauta”. Debiutował książkowo w wydawnictwie Powergraph steampunkową powieścią „Ektenia”. Powieść „Ród” ukazała się nakładem Genius Creations we wrześniu 2014 roku.

Dyskusja

Brak komentarzy.

Skomentuj

